2011年9月7日

Folytatás....

A Nijo Kastély a legendás fülemüle-padlóval és a gyönyörűséges festett paravánokkal és falakkal annyira szép volt, persze ott sem szabad bent fotózni. A kertet viszont bőven fényképeztem, ugyanúgy, mint a Kinkakuji-t. Azt is minden szögből, jó körbejártam, de sokan mondják, hogy a Ginkaku-ji szebb, pedig az nincs aranyozva. Valóban, a Ginkaku-ji sokkal "japánosabb" így egyszerűen kifejezve, inkább érezni a természetközelséget, csöndes fenséget, mint a ragyogó, kicsit hivalkodó aranypavilonon. Azért itt is szereztünk ezt-azt a szuvenír boltban:)))






Izakaya-át kihagyni nem lehet, a terülj-terülj asztalkám kötelező, anélkül nem Japán Japán.
Voltunk a nagashima-i vidámparkban is. Én tengeribeteg vagyok, nem ültem fel semmire, de találtam érdekes dolgot itt is: épp egy okinawa-i srác lemezbemutató koncertje volt Tv felvétellel. Naná, hogy odasomfordáltunk:))))))) A zene pop zene, keverve egy kis okinawa-i életérzéssel és tradicionális hangszerekkel, a srác neve Irei Shunichi.
Nagy kár, hogy haza kellett jönni, de most ennyi jutott. Jövő hónaptól ismét kezdem a gyűjtögetést, hogy pár év múlva megint kimehessek.
És millió puszi és köszönet a barátnőmnek és családjának a vendégszeretetért és a törődésért.
Ganbarimasu!